Realizacje

Do tej pory spakowaliśmy setki tysięcy ton maszyn, załadowaliśmy i zabezpieczyliśmy tysiące kontenerów oraz zbudowaliśmy kilometry kwadratowe skrzyń i opakowań. Na dzień dzisiejszy mamy podpisane długookresowe umowy z naszymi partnerami z Niemiec, gdzie praca odbywa się stale. Poza tym nastawiamy się na indywidualnych klientów i dla nich realizujemy pojedyncze projekty.

  • najcięższa maszyna
  • najdłuższy ładunek
  • najszerszy element
  • największa skrzynia
  • 218 ton
    turbina
  • 55 metrów
    łopata elektrowni wiatrowej
  • 6,5 metra
    zasuwa
  • 585 m3
    wymiary zewnętrzne 13m x 6m x 7,5m
Proces technologiczny pakowania przemysłowego - krok po kroku
  • Ciekawsze projekty w których braliśmy udział:
    1) Hanau - spakowanie i wysyłka do USA linii produkcyjnej wytwarzającej elementy do prywatnych odrzutowców Boeinga.
    2) Antwerpia (drugie co do wielkości miasto portowe w Europie) - pakowanie i załadunek czterech kompletnych elektrowni wiatrowych. Każda skrzynia, w której znajdowała się łopata tubiny składała się z kilkudziesięciu elementów i była wygięta w kształt litery "L".
    3) Brake - przygotowanie opakowań i spakowanie polskiej cementowni. Każdy element zaliczał się do wielkogabarytowych.
    4) Hamburg - pakowanie linii produkcyjnej Coca-Cola m.in. maszyny do ciśnieniowego wytłaczania butelek, przenośniki, podajniki itd.
    5) Wetzlar - spakowanie i załadunek piecy specjalnego przeznaczenia do Chin. Możliwość poznania pracy izolerów.
    6) Hatzfeld - spakowanie w skrzynie 55 maszyn firmy Siemens do Japonii. Delegacja przybyła z Japonii od pierwszej do ostatniej skrzyni robiła setki zdjęć, mimo że każda maszyna była identyczna i w ten sam sposób spakowana.
    7) Warszawa - spakowanie jednej linii pras w fabryce FSO. Każda prasa składała się z ośmiu dużych elementów a w linii było 6 pras. Najcięższy element to 140 tonowa głowica, najlżejszy to 30 tonowy stół. Całość zabezpieczona stalowymi linami i folią termokurczliwą wysłana do Gdyni skąd trafiła do klienta z Rosji.
    8) Frankfurt nad Menem - pakowanie kilkudziesięciu płyt grafitu w skrzynie. Grafit jest bardzo dobrym przewodnikiem prądu elektrycznego i ciepła. Odporny na wysokie temperatury lecz bardzo kruchy. Z tego powodu stosowana była pianka o grubości 50 mm. Każda wolna przestrzeń musiała być bardzo dokładnie nią wypełniona.
    9) Nordhorn - spakowanie elementów gazociągu i wysyłka do Rosji. Całe zlecenie ze względu na rozmiar elementów wykonywane było na wolnej przestrzeni. Transport elementów odbywał się za pomocą żurawia, który poruszał się po torowisku, a komunikacja z operatorem była możliwa tylko drogą radiową.
    10) Stuttgart - pakowanie około 100 szt. szaf sterowniczych. Na specjalne życzenie klienta z Indonezji elementy zabezpieczane były przed korozją potrójną folią. Pierwsza PE, dalej ALU i znowu PE. Wszystkie elementy skrzyni mocowane za pomocą wkrętów.
    11) Daimiel (Hiszpania) - miesięczny kontrakt na spakowanie i załadowanie linii produkcyjnej w fabryce Sandevid, wytwarzającej m.in. wino Sangria.
    12) Hanau - produkcja skrzyń specjalnego przeznaczenia. Skrzynie zaprojektowane pod transport paneli solarnych.
    13) Siegen - pakowanie kokpitów do modelu Porsche Panamera i Cayenne. Obowiązywał bezwzględny zakaz fotografowania pakowanych elementów.
    14) Zielona Góra - spakowanie w skrzynie czterech 13 tonowych zasuw. Wymiar zewnętrzny skrzyni to 8,5 m x 6,5 m x 2 m. Podczas transportu konieczny był demontaż drogowych znaków pionowych ze względu na szerokość ładunku.
    15) Reutlingen - miesięczne zlecenie na spakowanie w skrzynie całej hali wraz w wyposażeniem do Korei Południowej- były to elementy konstrukcji stalowej szkieletu hali, filary, kompletne suwnice z całym osprzętem oraz maszyny produkcyjne.